خرید اقساط

لپتاپت رو قسطی بخر!

لپتاپت رو قسطی بخر!

همین طور که می‌دونید لپ‌ تاپ‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند، مخصوصا اگر بخوایم یه مدل قوی و گیمینگ بخریم. اینجوری میشه که باید بیش‌تر هزینه کنیم به همین دلیل خرید نقدی لپ تاپ یه مقدار سخت تر می‌شود و خرید لپ تاپ قسطی شاید راه حل مناسبی برای خرید یک لپ تاپ مدل بالا باشد در ادامه با ما باشید تا با خرید اقساط لپ تاپ خوب آشنا شویم.

چگونه لپ تاپ قسطی بخریم؟

اولین قدم برای خرید قسطی لپ تاپ این است که ضمانت داشته باشیم این ضمانت میتونه شامل طلا،چک صیاد به همراه فیش حقوقی،جواز کسب،چک کارمندی،بازنشستگان تامین اجتماعی با نامه کسر از حقوق،شاغلین فرهنگیان با نامه کسر از حقوق،حکمت کارت،شاغلین اداره آب منطقه آب با نامه کسر از حقوق،شاغلین اداره برق منطقه ای با نامه کسر از حقوق و شاغلین شرکت گاز سرخون با نامه کسر از حقوق.

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت امکان پذیر است؟

خیر، برای خرید قسطی برای مبالغ زیر 20 ملیون تومان یک سوم و برای مبالغ بالای 20 ملیون تومان نصف مبلغ پرداخت می‌شود و باقی مانده را تا 12 قسط پرداخت می‌کنید.

قیمت لپ تاپ قسطی چقدر بیش تر میشود؟

سایت لپ‌ تاپ خوب هیچ هزینه اضافی برای خرید قسطی دریافت نمی‌کند و با قیمت نقد تفاوتی ندارد و مقدار سود مشخص کالا که در واقع مالیات محسوب میشود، نسبت به قیمت لپ تاپ در نظر گرفته می‌شود.

مراحل فروش اقساطی لپ تاپ در سایت لپ تاپ خوب:

ابتدا فرم خرید قسطی را در سایت تکمیل کرده و درخواست را ثبت کنید و بعد از بررسی فرم همکاران فروش با شما تماس می‌گیرند و توضیحات نهایی را به شما می‌دهند.

بازگشت به لیست