گرافیک و رندرینگ

بهترین لپ تاپ‌ها برای کار گرافیکی و رندرینگ

بهترین لپ تاپ‌ها برای کار گرافیکی و رندرینگ

اگر به شکل حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک و رندرینگ فعالیت می کنید، قطعا به یک لپ‌‌ تاپ خوب با سخت افزاری قوی نیاز خواهید داشت،ما در این مقاله سعی داریم بهترین لپ‌ تاپ برای کارهای گرافیک و رندرینگ رو برای شما معرفی کنیم.

اگر طراح یا معمار هستید سعی کردیم بهترین لپ‌ تاپ‌ها برای اتوکد را به شما معرفی کنیم،اگر طراح گرافیک تصاویر دیجیتال هستید بهترین لپ‌ تاپ برای فتوشاپ را معرفی کردیم،اگر طراح داخلی یا مهندس هستید بهترین لپ تاپ‌ها برای مهندسی را معرفی می‌کنیم و اگر دانشجوی رشته انیمیشن،تدوین هستید برای شما هم بهترین لپ‌ تاپ مناسب رندرینگ را معرفی می‌کنیم تا به سرعت بتوانید لپ‌ تاپ مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ گرافیکی سال 2023:

لپ‌ تاپ‌هایی که می‌خواهیم معرفی کنیم بهترین لپ‌ تاپ‌های این رده گرافیک و رندرینگ است. به علت سخت افزار قوی و امکانات بالا تمامی فعالیت های مورد نظرمان را انجام می‌دهد. در واقع این لپ تاپ‌ها مناسب اتوکد،فتوشاپ و پریمیر است.

لپ تاپ ایسوس مدل ASUS FX506HF

اگر کاری که می خواهید انجام دهید بسیار حرفه ای و پیچیده است و دوم اینکه محدودیتی در بودجه ندارید، جز یکی از بهترین سخت افزارهایی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. و خرید لپ‌ تاپ ایسوس مدل ASUS FX506HF را به شما پیشنهاد میکنیم، این محصول صفحه نمایش 15.6 اینچی و کیفیت تصویر FHD و نرخ تصویر 144 هرتز است. این دستگاه‌ها ساخت کشور تایوان و مدل پردازنده core i5 نسل11است،این CPU دارای 6 هسته است و قدرت پردازش بسیار خوبی دارد.

لپ تاپ لنوو مدل LENOVO GAMING 3-YW

همه افراد بودجه خرید لپ‌ تاپ با قیمت بالا را ندارند و یا اینکه سیستم به این قدرتمندی هم نیاز ندارند. در واقع لپ تاپ لنوو مدل لنوو مدل LENOVO GAMING 3-YW می‌توانید تقریبا بیشتر کارها رو انجام دهید و به نسبت قیمت بسیار خوبی دارد. پردازنده اصلی در این سیستم Core i5 12450H با 8 هسته حقیقی و 12 هسته مجازی است. ناگفته نماند این لپ تاپ 15.6 اینچی با کیفیت FHD و نرخ تصویر 120 هرتز عملکرد فوق العاده ای دارد.

بازگشت به لیست